NetworkManager

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Śro, 28 Gru 2005, 19:40:55 CET

Dnia 28-12-2005, śro o godzinie 09:37 +0100, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):

> do zbudowania NetworkManager potrzebny jest daemon DHCP. dlaczego?

To prawdopodobnie błąd w configure NetworkManagera, czeka na
zapatchowanie.

Mnie bardziej interesuje problem polis. Podobnie jest w przypadku
binarki cpufreq, gdybyśmy mieli grupę dla userów desktopowych, to
możnaby ją ustawić na suid i dać prawo uruchamiania tylko tej grupie. W
tej chwili praca na laptopie wymaga zmiany praw binarki po każdym
upgrade.

BTW: dhcdbd to nie demon DHCP sensu stricte tylko demon klienta DHCP -
służy do pobierania i rozsyłania przez DBUS informacji z serwerów DHCP.
NetworkManager wymaga go do działania.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
PLD Linux