Ac main i X11 [offtopic]

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Śro, 28 Gru 2005, 19:47:17 CET

On Wed, 28 Dec 2005 18:04:54 +0100
Bartosz Taudul <wolf.pld w gmail.com> wrote:

> To fglrx to bez załadowanego modułu do kernela chyba.

z załadowanym. Najlepszym testem, żeby się przekonać to otwarcie
mozilli i przesunięcie na wyrenderowaną stroną innym oknem. Fragmenty
odkrywane poprzez przesuwane okno wymazują zawartość okna mozilli,
która to nie od razu zostanie przywrócona, a opóźnienie w ponownym
wyrenderowaniu jest zauważalne gołym okiem. Taki efekt jest właśnie z
radeonem (jak narazie tylko r3xx) z XAA, stąd też moje porównanie do
znanego wszystkim z jakości sterownika firmy ATi, która to tak zacięcie
pracuje nad jego rozwojem, że postanowiła nie udostępniać już nigdy
jakiejkolwiek dokumentacji do jej wspaniałych produktów.

--
Fryderyk Dziarmagowski
"Please, just tell people to use KDE." - Linus @ GNOME Usability ml