hal szuka pliku w złym katalogu

Śro, 28 Gru 2005, 23:33:46 CET

Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> to nie jest problem krytyczny dla hala, może działać bez IDs.
> poprawienie usbutils było by jesdnak wskazane, chociażby dla
> ujednolicenia z pci IDs

Przeniesienie pci.ids do /etc wynikalo z zapotrzebowania na nie przy starcie
systemu (przed zamontowaniem /usr). Jesli jest takowe odnosnie usb.ids - to
jest powod, zeby je przeniesc. Samo ujednolicanie nie wydaje mi sie w tym
przypadku rozsadnym argumentem.

  Andrzej M. Krzysztofowicz, Ph.D.           ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61