Apache 2.2.0-7 + PHP 5.1.1-5 = SIGSEGV na starcie

Pią, 30 Gru 2005, 14:48:31 CET

On Friday 30 December 2005 14:35, Marcin Król wrote:

> O. To milo :) Jeszcze musze sobie tylko builder(y) postawic i moge
> spokojnie korzystac dalej z apache'a 2.0 i php 5.0 :) Z innej beczki:
> kiedy sie AC-branch pojawi i zblokowane bedzie puszczanie z HEAD?

Gdzie ma się pojawić? Do AC idzie nowy apache i nowe php, a te branche o
których pisałem to na użytek ludu z cvsu bezpośrednio (analogicznie jak w
mysql.spec).

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/