prośba do avernego i mmazur'a

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pią, 30 Gru 2005, 15:58:24 CET

On Fri, Dec 30, 2005 at 08:22:13AM +0100, Michal Abramowicz wrote:
> Dlaczego się o to przypominam, chciałbym od 1/2 stycznia zrobić, że na
> listy ślemy używając adresu NAZWA-LISTY w lists.pld-linux.org, a mx pld
> obsługuje ino tylko maile/aliasy/itp ludzi którzy tam coś mają, a
> wsparcie dla NAZWA-LISTY w pld-linux.org zostanie zlikwidowane na mx'ie
yy...
czy to oznacza ze jak wysle cos na pld-devel-pl w pld-linux.org to to nie
dojdzie? :/
imho to niezbyt dobra zmiana, mi sie kojarzy ten adres do wysylki na
listy, innym pewnie tez..

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI