Apache 2.2.0-7 + PHP 5.1.1-5 = SIGSEGV na starcie

Pią, 30 Gru 2005, 19:06:28 CET

On Friday 30 December 2005 15:28, Marcin Król wrote:

> Nie pytam o apache'a i php tylko o wszystkie spece. Kiedys chyba trzeba
> bedzie zrobic AC-branch _wszedzie_? Przeciez nie bedziemy na HEAD robic
> rownoczesnie wersji Ac/Th.

Po freeze ale to też raczej nie będzie od razu zrobienie wszędzie gdzie
popadnie tylko przykaz, że jak ktoś wrzuca nową wersję softu to musi
ac-brancha zprodukować.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/