conky.spec

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Sob, 31 Gru 2005, 12:06:16 CET

On Sat 31. of December 2005 11:45, kermit1715 w wp.pl wrote:

> X11-libs dodalem bo zasugerowalem sie wpisem na conky.sourceforge.net ze do
> kompilacji sa potrzebne biblioteki X-lib w wersli >= 6.8.2 Dzieki za
> zainteresowanie i poprawki :)
Czy masz ustawione zawijanie wierszy?

> P.S.
> a skad wiedziales ze trzeba expat-devel i freetype-devel dodac?
Developer musi wiedzieć.
> gdzies to bylo napisane a ja nie zauwazylem ?
Czasem można wyczytać z jakiegoś INSTALL czy README, grepować źródła w
poszukiwaniu #[[:blank:]]*include[[:blank:]]*<.\+> i potem sobie je
przeglądać, można wywnioskować z logów budowania: komunikatów ./configure,
dołączanych bibliotek podczas linkowania - wszystkie -lfoo w linii poleceń
gcc. Po za tym staramy się nie duplikować BR: - tzn. jak jest potrzebne BR:
foo-devel i bar-devel, a foo-devel wymaga (ma R:) bar-devel to wpisujemy
tylko foo-devel.
Jak coś nie tak napisałem, to mnie poprawcie.