procedura migracji athlon=>amd64

maHo lukaszmach w gmail.com
Wto, 1 Lut 2005, 07:23:26 CET

On Mon, 31 Jan 2005 23:58:45 +0100, Michal Moskal
<malekith w pld-linux.org> wrote:
> On Mon, Jan 31, 2005 at 12:25:40PM +0100, maHo wrote:
[ciach]

> 1. zainstalować kernel z pakietu amd64 (ja mam kernel-2.6.10-0.96,
>    działa na athlon 64 3000+ s939, msi k8t neo2-f, nie wiem czemu tobie
>    nie działa)

   rebootowalo sie zaraz po uncompressing linux, ale po zbudowaniu
najnowszego z LINUX_2_6 jakos poszlo. dzieki Bogu przypomnialem sobie
o istnieniu crossamd64 ;)

> 2. zainstalować wszystkie pakiety od zera z repo amd64 w chroot
> 3. podmienic chrooty, chroot 32 bitowy i tak sie przydaje

hmm, bylem niecierpliwy i zrobilem reinstalke bez chroota. operacja
jakos poszla, chociaz kilka razy pacjent byl w stanie krytycznym ;).

pozdrav

maHo