jabberd-2.0 czy jabber-1.4?

Adam Mikuta adammikuta w poczta.onet.pl
Wto, 1 Lut 2005, 14:14:10 CET

On Sun, 30 Jan 2005 19:24:43 +0100, Marek Ciesielski wrote:

> Ja używam wersji 2.0 (bez ICQ i GG) i jestem bardzo zadowolny :) do
> tego stopnia, że stworzyłem mały rozdzialik w naszej dokumentacji.

To może ja się podczepię do wątku :-) Właśnie sobie postawiłem jabberd
według tej właśnie dokumentacji tylko właśnie nie wiem co zrobić z tymi
dnsami i rekordami SRV. Serwer udostępnia internet w sieci lokalnej
i tam już jabber działa chciałbym teraz żeby umiał dogadać się na zewnątrz
tylko nie wiem jak to osiągnąć mając zmienne ip (neostrada). Co prawda
w konfigach podałem domenę przydzieloną przez no-ip ale dalej np z takim
chrome.pl dogadać się nie mogę.

--
Adam    "(...) to wy musicie być zmianą, którą chcecie zobaczyć na świecie
         to my musimy być zmianą, którą chcemy zobaczyć na świecie (...)"