libgcrypt na sparc64

Grzegorz Piotr Jaskiewicz gj w kde.org.uk
Wto, 1 Lut 2005, 23:58:23 CET

Bardzo krótko opisując to co trzeba zrobic, to nalezy przeniesc
konfiguracje dla sparc64-linux do tej linijki gdzie jest opisana
konfiguracja dla openbsd i innych na sparc64. Czyli innymi slowy mowiac
zmuszenie tego czegos do uzycia plikow w C zamiast asma.
Jesli ktos moze to zrobic i commitnac do CVSu please. Ja nie mam rw.

podziekowal.

--
GJ