paczki dla sparc64

Grzegorz Piotr Jaskiewicz gj w kde.org.uk
Śro, 2 Lut 2005, 01:27:28 CET

budujac te paczki napotykam wiele problemow zwiazanych z zaleznosciami.
Na przyklad zeby zbudowac rc-scripts potrzebuje glib2,nie wiem po co.
Zeby zbudowac glib2 potrzebne mi jest kilka rzeczy, min. jakies rzeczy
do xmla, zeby zainstalowac saxona potrzebuje jre, zeby zbudowac kaffe,
ktore (mam nadzieje jre) daje potrzebuje XFree, ktore to potrzebuje
kilka rzeczy ktore to nei zbuduja sie bo .....
i tak kolo sie zamyka.
Ktos moze mi powiedziec w jaki sposob postepowac uzupelniajac zaleznosci
tak zeby nie stac sie wariatem ?

--
GJ