ndiswrapper 1.0

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 2 Lut 2005, 09:24:11 CET

W załączniku jest patch do nowej wersji ndiswrappera (już okrągła wersja
1.0). Chwilowo zdaje się nie można tego po prostu wrzucić do CVS-u, więc na
razie prosiłbym tylko, żeby ktoś obeznany przy wolnej chwili rzucił na to
okiem.

Od poprzedniej wersji w oryginalnym pakiecie zmieniła się lokalizacja dwóch
plików (przeszły z /sbin do /usr/sbin). Przełożyłem je w pakiecie
analogicznie.

Według Changeloga pakiet powinien działać w architekturze 64-bitowej ("AMD64
supported (in 64bit mode)"). Pozwoliłem sobie dodać to do linijki z
ExclusiveArch (nie wiem czy do końca poprawnie składniowo) chociaż nie mam
takiej platformy i nie mam jak tego przetestować.

Jeśli poprawka spełnia wymagania, prosiłbym o wrzucenie jej do CVS-u przy
najbliższej możliwej okazji (jeśli nie ma w nim innych bug-ów).

Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\