paczki dla sparc64

robert j. wozny robert.wozny w gmail.com
Śro, 2 Lut 2005, 09:48:39 CET

On Wed, 02 Feb 2005 01:12:46 +0100, Grzegorz Piotr Jaskiewicz
<gj w kde.org.uk> wrote:

>  > nieźle Ci idzie :)
>  > przydałby się jeszcze glibc, gcc, kernel.. ;)
>  >
> Glibc sie nie buduje, i spidi go nie poprawil w CVSie mimio ze Cvs
> dziala i spidi obiecal. Zakladam ze narazie nie ma czasu.
> gcc zbuduje,no worries. Co do kernela, to hmm, uzywam wlasnorecznie
> zbudowanego, a nie takiego z PLD i tak..

większość jest na http://storage.ziew.org/
(a tak, do 14.01 nie mam zbytnio czasu, ale pare rzeczy na dniach commitne)

ps. dlaczego z tpnetu mam 200ms i trasę przez londek-zdrój do cvs?
-- r.