Re: X11 zależności

maHo lukaszmach w gmail.com
Śro, 2 Lut 2005, 12:24:49 CET

On Wed, 2 Feb 2005 12:19:46 +0100 (CET), Mateusz Kamiński
<matipl w ds.pg.gda.pl> wrote:
> Właśnie musiałem od nowa postawić system....
> czysta wersja minimal. wrzuciłem sieć...poldek
> install fluxbox
> pozaznaczał mi jakieś zależności z X11...ale nie chciał ruszyć
> musiałem z ręki dorzucić odpowiednie X11-driver- co pociągnęło za sobą
> X11-server ..
> no fajnie X-y sie odpalają...ale gdzie są "napisy", brak fontów...
> szukam, donistalowuję..
> i co sie okazało ? brak X11-xfs gdzieś w zależnościach
[ciach]

xfs nie jest konieczny do odpalenia Xsów. wystarczy mieć fonty.

z drugiej strony (chyba) fonty też nie powinny być required, bo co
jeżeli ktoś chce korzystać ze zdalnego xfs?

podobnie z fluxboxem, nie jest konieczny Xserwer do odpalenia go (np.
przy pracy zdalnej)

pozdrav

maHo