pld ra i 2.6.10

The Undefined undefine w aramin.net
Czw, 3 Lut 2005, 00:39:26 CET

On Wed, Feb 02, 2005 at 06:35:14PM +0100, Marcin Król wrote:

> Strzelam... execshield? :) ja mam wszedzie na 0 lub 1 i zadnych
> problemow. Przy domsylnych wartosciach 40% rzeczy wariowalo i/lub nie
> dzialalo.
na 2.6.10 jest execshield???
nie widze go w /proc/sys/kernel (?)

acha - system to SMP/i686
Do tego widze ze zachowuje sie niezbyt stabilnie, juz zdazylem miec 2
razy kernel panic :/
nolapic nie pomaga, noapic powoduje zwis na twardo przy starcie...
Chyba czeka mnie downgrade do 2.4 :/

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała