distfiles: fetchsrc_request nie rabotajet

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 3 Lut 2005, 18:45:08 CET

On Thu, Feb 03, 2005 at 12:41:43PM +0100, Witold Krecicki wrote:

> Aktualnie distfiles sie rsyncuja, jak tylko znajde Kogos<tm> kto ta automatyke
> zna to go zmusze do postawienia :)

Df już raczej działa, tylko distfiles.pld-linux.org wskazuje na zły
host, bo na nowym jeszcze nie ma wszystkiego (rsync 60%-70%, eta jutro).

To znaczy, że po komitach pliki mogą się ściągać choć już będą, bo
automat do ściągnia sprawdza po ftp na distfiles.pld-linux.org. Nie
powinno to w niczym szczególnie przeszkadzać.

Dropin też zasadniczo powinien działać, mam nadzieję ;)
(<cvslogin>@cvs.pld-linux.org).

--
: Michal Moskal :: http://nemerle.org/~malekith/ :: GCS !tv h e>+++ b++
: No, I will *not* fix your computer............ :: UL++++$ C++ E--- a?