ndiswrapper 1.0

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 3 Lut 2005, 20:29:50 CET

Dnia czwartek, 3 lutego 2005 18:56, Grzegorz Konopko napisał:
[...]
> Sprawdzimy czy sie zbuduje. Czy działa to juz inna bajka. AMD64 nie jest
> tak testowane jak ix86.
Próbuję obczaić, jak to się robi z tymi %triggerpostun i nijak nie mogę
osiągnąć pożądanego efektu. Czy to powinno tak działać, że komunikat
powinien się pojawić tylko w przypadku update'u z niższej wersji? Takie coś
nie chce działać :-/

%triggerpostun -- kernel-net-ndiswrapper < 1.0-1
echo "NOTE: Windows driver configuration file format has changed since" \
     "1.0-rc2. You must re-install Windows drivers if they were" \
     "installed before."

W takiej postaci jak było (w %post) działa to tak, że komunikat pojawiał się
zaraz po instalacji. Wiem, że to nie jest idealne, bo jeśli jest update z
nowszej wersji to się nie powinno pokazywać. Może jakiś hint na to, jak to
zrobić poprawnie? Dokumentacja do RPM-a okazała się niewystarczająca :-/
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\