O co tu chodzi ??

Paweł S pawcio-s w go2.pl
Czw, 3 Lut 2005, 21:33:46 CET

On Thu, 3 Feb 2005 21:10:46 +0100 (CET)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> napisał(a):

> To jak proponujesz te md5 zapisac?
> Bo przeciez nie "Source2-md5", wtedy trafi na distfiles. A nie o to
chodzi.

No właśnie i nie rozumiem tego. Z tego co widać to na distfiles nie trzyma
tego pci.ids bo jak dam ./builder -nd pciutils.spec to jednak pobiera ten
stary pci.ids.

A ręcznie, wgetem to ssa jednak ten poprawny. Dziwne... Możecie u siebie
sprawdzić ?

A jaki jest powód żeby nie trzymać tego na distfiles ? To raptem ~300KB -
baza nie zmienia się często. Problem by sie rozwiązał dając poprostu
Source2-md5.

Pozdrawiam PawciooS