O co tu chodzi ??

Czw, 3 Lut 2005, 21:43:07 CET

=?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3?= S wrote:

> dobrze
> lipa.

> chodzi.
>
> No właśnie i nie rozumiem tego. Z tego co widać to na distfiles nie trzyma
> tego pci.ids bo jak dam ./builder -nd pciutils.spec to jednak pobiera ten

I o to chodzi, zeby nie trzymal.
To jest plik tekstowy, a takie leza u nas w cvs-ie, zeby mozna bylo latwo
np. diffy robic.

> stary pci.ids.
>
> A ręcznie, wgetem to ssa jednak ten poprawny. Dziwne... Możecie u siebie
> sprawdzić ?

Ale co w tym dziwnego? builder ssa ci z cvs-u. Jesli nie wrzuciles nowego,
to ssa ten, ktory ktos ostatnio wrzucil.

> A jaki jest powód żeby nie trzymać tego na distfiles ? To raptem ~300KB -
> baza nie zmienia się często. Problem by sie rozwiązał dając poprostu
> Source2-md5.

Na razie distfiles nie wspiera diffow, datowania i historii zmian.
Ja nie mam ochoty ciagnac n*300k, zeby znalezc, kiedy zostal dodany jakis
wpis w tym pliku.
Przeczytaj, do czego distfiles ma sluzyc. Jesli sie zmieni polityka w tym
wzgledzie, o czym zapewne musialoby zadecydowac cdg, to moze sie bedzie
takie rzeczy tam wrzucac.

  phone (48)(58) 347 14 61