ndiswrapper 1.0

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Czw, 3 Lut 2005, 21:48:28 CET

Dnia czwartek, 3 lutego 2005 20:50, Łukasz Maśko napisał:
> Dnia czwartek, 3 lutego 2005 20:43, Grzegorz Konopko napisał:
> [...]
> W triggerze jest "< 1.0-1". Zainstalowałem 0.12, potem robiłem rpm -Fvh
> *ndiswrapper*. No i niestety - było cicho. A chodzi o to, żeby właśnie

Nie działa bo rel jest tak okreslone:
Release:        %{_rel}@%{_kernel_ver_str}
i nie zgadza sie cos.

co ciekawe samo:
%triggerpostun -- kernel-net-ndiswrapper < 1.0
tez nie dziala.

dopiero
%triggerpostun -- kernel-net-ndiswrapper
zadziała.

Bug czy moze pole Release z naszego repo ma niedozwolone znaki?
Jakiś magik od rpm-a mógł by się wypowiedzieć?