ndiswrapper 1.0

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 3 Lut 2005, 22:04:03 CET

Dnia czwartek, 3 lutego 2005 21:56, Jakub Bogusz napisał:
[...]
> Który pakiet?

ndiswrapper i kernel-net-ndiswrapper (tag cvs-owy 1.18) Trigger jest
dopisany do nowej wersji ndiswrapper.spec (poszło w poprzednim liście).

[...]
> Triggery są w głównym pakiecie, ale reagują na usuwanie starych wersji
> kernel-* - trochę namieszane.

Chodzi o to, żeby zrobić takie coś (sądzę, że jasne, ale na wszelki wypadek
napiszę): jeśli robi się update, a w systemie jest
kernel{,-smp}-net-ndiswrapper w wersji <1.0, to ma wypluć komunikat o
konieczności przeinstalowania sterowników windzianych. W pozostałych
przypadkach komunikat nie powinien się pojawić.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\