vice.spec - kopiący emulator commodorków

l00natyk majkl w op.pl
Nie, 6 Lut 2005, 02:59:54 CET

Dnia 05-02-2005, sob o godzinie 16:21 +0100, Jan Meizner napisał(a):

> ...wrzuciłeś czy wyrzuciłeś? A ogólnie to ;) ...
> 1) Co z tymi logami się stało - z diffa wynika, że nic jeśl dobrze widzę
> (możana się pogubić)...
To było tak ze jakimś chyba w stanie pomroczności jasnej sprawdzalem
obecnaosc vice.spec na cvs'ie i wyszlo tak ze napisalem speca od podstaw
wiec logi w nim byly czyste. Teraz jak sie dowiedzialem co jest grane
dodalem tamte.
> 2) diff -u
Wlasnie mi to jakos dziwnie wyglądało i sie glowilem czy to sie
zaaplikuje :d
> 3) co robi ten bezwarunkowy BR: kernel-headers?
>    Cytat z pld-devel-pl:
>     "Nie umieszczamy "BuildRequires: kernel-headers" w pakietach z samymi
>     programami user-space (sam pakiet glibc-devel wymaga właściwych
>     nagłówków jądra). Taka zależność powinna pojawiać się tylko
>     w pakietach zawierających moduły jądra, i to warunkowo, czyli jako:
>     %{?with_dist_kernel:BuildRequires: kernel-headers} "
>     ...to jest moduł jądra? , wątpie...a jak by było to bcond.
No tutaj to powiem tak.  Nie wiem jak te wasze buildery sa zorganizowane
ale u mnie moze tego spoko nie byc a nagłówki potrzebne. Zahaszowalem.
Jak potem nie bedzie joystick dzialal to nie moja wina a jeszcze chyba
looka za soundcard.h Młody jestem nie znam sie.

--
l00natyk <majkl w op.pl>
Plasticine Revolution Front