SPECS: imap.spec - updated to 2004c1 - bconded /var/lib/imap dir, ...

Marcin Król hawk w limanowa.net
Nie, 6 Lut 2005, 14:34:56 CET

www.mail-archive.com twierdzi inaczej :)
http://www.mail-archive.com/pld-devel-pl@pld-linux.org/msg05408.html

> Jak oczekujesz że ktoś coś zrobi, to czasem warto mu o tym
> powiedzieć, tak jak to zrobiłeś poniżej, a nie czekać a potem mieć
> pretensję że nie zostało zrobione.

Powodem czekania bylo to co powyzej wkleilem, sam zauwazyles problem
dnia Czw, 15 Sty 2004 16:50:59 :)

> Tak, tj. przyślę łatę na speca, która pewnie jak i większość pozostałych
> zostanie olana.

Ja diff'ow nie olewam, conajwyzej skladuje je sobie do pozniejszego
uzycia/wdrozenia/cokolwiek jezeli w danym momencie mam ENOTIME.

M.