vice.spec - kopiący emulator commodorków

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 7 Lut 2005, 11:49:04 CET

On Mon, Feb 07, 2005 at 03:02:42 +0100, l00natyk wrote:

> No to mi ulzylo, w takim razie proponuje dodanie bconda wlaczajacego
> ffmpeg, w diffie jest jako with ale proponowalbym zrobic to defaultowo a
> bcondem wylaczac. Nie wiem jak w 1.16 ale w 1.15 zrzuty do avi lub mpeg
> by ffmpeg dzialaja swietnie wiec warto.

No ja zrobiłem upgrade tylko tego, czego używam (i to z
--without-gnome[*]). Skoro mówisz, że działa - dodam (jak tylko ruszy
CVS, o ile to będzie do wieczora, później to najwsześniej w czwartek).

Idąc dalej:
1. o co chodzi z bcondem na SDL_sound?
2. BR: imlib-devel miałeś - co tego używa?
3. CFLAGS="%{rpmcflags} -DNO_REGPARM" - wiem, że to z załączonego speca,
ale ktoś wie po co?
[*] 4. gnome-libs-devel czy libgnomeui-devel?
-%{?with_gnome:BuildRequires:   gnome-libs-devel}
+%{!?without_gnome:BuildRequires:       libgnomeui-devel}

> GoTaR: Popsute fonty. Co zrobiles z cbm-directory-charset.fon ???????

Łata vice-DESTDIR.patch, nie moja. Zresztą w ogóle nie zauważyłem, żeby
ten font był wykorzystywany (bez gnome).

> To jest font do wyswietlania katalogu dyskietki commodoreowskiej w
> gnomowym filerequesterze. On musi byc.

Zatem wróci.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>