buildlogs.pld-linux.org zepsute

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 7 Lut 2005, 23:30:47 CET

On Mon, 7 Feb 2005, Jakub Bogusz wrote:

> i386 też nie dochodzą - pewnie od przeniesienia buildera.

Dobra - arek o tym mi pisał, ale byłem zmęczony i nie zajrzałem
porządnie...

Wygląda na to, że po cichu (czyli jak zwykle... :-/ ) zmienił się builder
ppc... To uaktualniłem.

Zmienił się też builder i386 + src builder... tyle, że adresy są bez DNS-u
i rev-a. Prosiłbym o poprawę tego... Dodałem po IP na kilka dni src
builder, ale to nie może zostać.

Ciekawe czemu nikt nie informuje co się dzieje, a potem jest zdziwienie,
że coś nie chodzi... albo o zmianie maszyn i remontach dowiadujemy się po
tym, że na przykład cvs przestał chodzić lub rsync... :-/

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost