Odinstalowywanie php

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 8 Lut 2005, 22:58:44 CET

On Tue, 8 Feb 2005, Jakub Bogusz wrote:
> PS. co to za windows-1250 oznaczone jako iso-8859-2?

To jest windows-1250? No patrzcie...

Mam ostatnio problem z czcionkami - nie mogę normalnie wprowadzać
pl-literek. Na konsoli je piszę, widzę krzaki, ale efekty są poprawne.
Natomiast to było wklejone...

To ciekawe...

Dla eksperymentu - wpisane z palca:
błąd: skrypt %preun(php-mysql-5.0.3-3) nie powiódł się, status wyjścia 127
wklejone:
błšd: skrypt %preun(php-mysql-5.0.3-3) nie powiódł się, status wyjœcia 127

Czy ktoś ma taki problem?

Sam poszukam nie wcześniej niż za 2-3 tygodnie, jak mi się kociokwik
skończy... :-/

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost