Kodowanie w KDE (Re: Odinstalowywanie php)

Grzegorz Piotr Jaskiewicz gj w kde.org.uk
Śro, 9 Lut 2005, 04:40:59 CET

On Tuesday 08 February 2005 23:57, Paweł Gołaszewski wrote:

> Nie, konsole :D
> KDE... Na zwykłej konsoli mam wszystko w jak najlepszym porządku...
>
> Wygląda jakby to całe porąbane KDE działało w windows-1250.
> Teraz mi się przypomniało, że drugi użytkownik tego komputera, pisząc
> mail-e z kmail-a... ma kodowanie windows-1250, bo takie kmail sobie
> wykrywa. Kiedyś to zauważyłem, ale olałem z braku czasu...
>
> hhmm... strange...
Od kiedy to kmail działa w konsole ?
Ja pisze tego maila z kmail, i chyba polskie krzaczki są ok ?
Co do konsole, to chyba w 3.2 działało ok, a później to już nawet nie chciało
mi się za tym biegać. Poprostu w konsole nie widze już więcej pliterek, i
takich tam. Ale nie bardzo mnie to wzrusza, jako że wszystkie inne programy
działają ok.

--
GJ