proftpd.spec patch

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Śro, 9 Lut 2005, 06:39:06 CET

witam
w proftpd chyba tez nastapily jakies zmiany, bo domyslnie sie nie
budowal - jednym z modulow byl quota, ktory na ta chwile nie istnieje.
jest za to quotatab, i to w trzech odmianach...file, mysql i postgresql

w patchu dodalem bcondy, i u mnie sie buduje bezproblemowo. zarowno
wersja domyslna, jak i z bazami ustawionymi na mysql (i quota, i auth).
dziala zreszta tez bezproblemowo - zalezalo mi przede wszystkim na
popelnieniu autoryzacji z mysqla... :)

bedzie sie komus chcialo rzucic na to okiem, ewneutlanie dodac ? :)

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman :: mailto:http://urzenia.net/email
http://diary.urzenia.net  ::                 spamtest w ber.pl