Kodowanie w KDE (Re: Odinstalowywanie php)

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 9 Lut 2005, 22:24:43 CET

On Wed, 9 Feb 2005, Grzegorz Piotr Jaskiewicz wrote:

> Od kiedy to kmail działa w konsole ?

Gdzie napisałem, że kmail działa w konsole??

> Ja pisze tego maila z kmail, i chyba polskie krzaczki są ok ?

W nim? tak.
Chodzi mi o to, że potem odbieram tego mail-a, patrzę na kodowanie i...
mam windows-1250...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost