eclipse-plugin-phpeclipse.spec

Maciej 'mco' Świętochowski mco w mco.hdtv.pl
Czw, 10 Lut 2005, 02:09:21 CET

Lukasz Glebicki wrote:
> Tutaj sie powinien skonczyc twoj spec. Ja go wrzuce w tej postaci na cvs
> jakiej zrobiles. POdesli w diff moje uwagi.
Chciałem zobaczyć, czy na pewno się zbuduje, ale wypluło mi:
[builder w fly SPECS]$ ./builder -ba eclipse-plugin-phpeclipse.spec
cvs server: move away eclipse-plugin-phpeclipse.spec; it is in the way
C eclipse-plugin-phpeclipse.spec
Error: spec file not stored in CVS repo.

Mam nadzieję, że nic tym nie namieszałem ;-)

Pozdrawiam,

--
Maciej 'mco' Świętochowski
[ mco ][ http://mco.hdtv.pl ][ mco w mco.hdtv.pl ]