SOURCES (PG_7): postgresql-gram-7.patch - check for overrun before...

Radosław Kintzi rakin w pop.e-wro.pl
Czw, 10 Lut 2005, 14:45:18 CET

qboosh napisał(a):

>Author: qboosh                       Date: Thu Feb 10 13:22:53 2005 GMT
>Module: SOURCES                       Tag: PG_7
>---- Log message:
>- check for overrun before overrunning, not after (fix from postgresql CVS)
>
>---- Files affected:
>SOURCES:
>   postgresql-gram-7.patch (1.1.2.1 -> 1.1.2.2)
>
>---- Diffs:

Czy jesteście pewni, że chcemy mieć to "-7" w nazwie? Branch PG_7
znaczy, że ten patch jest dla Postgresa 7, więc nie ma chyba potrzeby.
Ja proponuje nazwę postgresql-gram.y.patch. I takiego patcha dodałem do
CVSu (możliwe, że troszkę za szybko, ale tylu nas nagle zabrało się za
postgresa 7, że troszkę się zamieszanie zrobiło). Jak nie ma nic
przeciwko takiemu podejściu, to zaraz dodam poprawki qboosha na
postgresql-gram.y.patch, a postgresql-gram{,-7}.patch można by usunąć po
stronie CVSu.

Radek

--
Radosław Kintzi (radek at rakin dot eu dot org)