Gnome, ready i AC

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 11 Lut 2005, 09:59:34 CET

Dnia 10-02-2005, czw o godzinie 17:06 +0100, Paweł Gołaszewski
napisał(a):
>Gnome z ready jest popsute. I to calkiem ladnie IMO.
>
>Dzisiaj po restarcie sesja gnome z metacity nie chciala mi za chiny ludowe
>wstac. Dodawalem piekny blad gconftool-2 - nie potrafil zaladowac mapy
>klawiatury. Dodatkowo byly jeszcze jakies bledy Corba, ale tych juz nie
>notowalem (sorry, duzo ich bylo)

A nie masz czasem starego configa XFree86 uzywanego z X.org? Bo o ile
pamiętam, to zamiana w sekcji Option "XkbRules" z xfree86 na xorg
przywracała normalne działanie.

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.