logwatch i /etc/profile.d/*

BartOwl bartowl w pld-linux.org
Pią, 11 Lut 2005, 18:36:42 CET

witam - od dosyc dawnego juz czasu (wczesniej problemu nie bylo) mam
taka dziwna sprawe, ktorej za bardzo nie wiem jak rozwiazac. mianowicie:

dodalem sobie plik /etc/profile.d/fortune-cow.sh o zawartosci
------
fortune -s | cowsay -f `ls /usr/share/cows | sed s/\.cow// | \
mawk 'BEGIN{l=0}{a[l++]=$0}END{print a[int(l*rand())]}'`
------

aby przy logowaniu wyswietlaly mi sie losowe fortunki i losowe
kroofki...

i od pewnego czasu logrotate zaczyna mi wypluwac dla kazdego
wykonywanego skryptu postrotate taka wlasnie losowa fortunke...

oczywiscie wszystkie zebrane razem dostaje mejlem od crona, co mnie
troszke irytuje... okazuje sie ze sposob wywolywania skryptow odpalajac
powloke odpala tez /etc/profile. za bardzo nie wiem jak to ominac, moge
zrobic test na uida i nie wyswietlac rootowi, ale chyba nie tedy
droga... jest jakas dobra metoda na pozbycie sie tego problemu?

--
 'o,o' Bartlomiej Sowa-\ /-Surfuje w NYSIE-|-gg4087038-\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      |   bartowl (at) pld-linux.org  |  WS  |_\ ROX )