openoffice.spec --with vfs

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Sob, 12 Lut 2005, 00:42:08 CET

(Fri, 11 Feb 2005 09:21:43 +0100) Robert 'dzeus' Graużenis
<dzeus w zatorze.slupsk.pl>:

> Czy ma ktoś możliwość zbudować openoffice.spec (686) z opcją --with vfs.
> U mnie wykłada się po kilku godzinach budowania z komunikatem że nie
> może odnaleźć libbonobo.h, choć odpowiedni devel jest zainstalowany.

Jak zwykle wszyscy to mają w dupie, to po ch... ten bcond jest jak go nikt
nie testuje, wybaczcie ja go na pII4000 nie będę katował, dobranoc, zestaw
piz... nam noc :)

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User