openoffice.spec --with vfs

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Sob, 12 Lut 2005, 09:18:44 CET

(Sat, 12 Feb 2005 00:51:19 +0100) Arkadiusz Miskiewicz
<arekm w pld-linux.org>:

> [...]

Hmm, nie mogę po pijaku do komputera siadać :)

> Można bconda wywalić bo to z jedna osoba może tego używa ;)

Szkoda, ale nic to, może na jakiejś mocniejszej maszynie się pobawię.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User