vice.spec - kopiący emulator commodorków

l00natyk majkl w op.pl
Sob, 12 Lut 2005, 15:48:26 CET

> Postaram się jeszcze looknac na te patche bo podejrzany jak dla mnie
> jest home_etc ale jeszcze nie badalem sprawy.

looknąłem. home_etc.patch włączał obsługę home_etc jednocześnie krzacząc
obsługę home. ogólnie był kompletnie źle zrobiony.

zrobiłem nowy który działa. najpierw jest sprawdzana obecność home_etc a
gdy zmienna jest null wtedy zwraca home. stary patch teoretycznie miał
robić to samo ale nie robił.

patch jest w załączniku. tak, sprawdzałem działa dobrze. :P
--
l00natyk <majkl w op.pl>
Plasticine Revolution Front