dystrybucyjny 2.4.29 i dwa problemy

The Undefined undefine w aramin.net
Nie, 13 Lut 2005, 13:50:25 CET

On Sun, Feb 13, 2005 at 01:37:28PM +0100, Marcin Król wrote:

> Tego na szczescie nie zaobserwowalem :)
szczesciaz..
u mnie w ciagu ostatnich kilku tygodni pojawia sie regularnie co kilka
dni.
co prawda ostatnio zadziej, od czasu jak ruch na sysloga znacznie spadl
po wyniesieniu poczty do innego chroota, to jednak.. za czesto :/

hm.. a moze uzywasz syslog, a nie syslog-ng? Ktora wersja?
u mnie: syslog-ng-1.6.0-0.rc3.2

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała