postgres 8 z test

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 13 Lut 2005, 23:00:13 CET

On Sun, 13 Feb 2005, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Dziwne, że to wcześniej nie wyszło. Poprawione w cvsie.

extra.

> Uhm? To się nazywa hold/ignore w poldku.

Jest "drobna" różnica.
Do upgrade są tutaj konieczne dodatkowe czynności. I taka mała
"przeszkadzajka" mogłaby zagwarantować, że:
- admin zrobił wszystko co trzeba (llub tak sądzi),
- nie robi upgrade przypadkowo, bo w poldku pojawiła się nowa wersja,
- jest idiotą i nie myśli jeżeli tak sobie ustawił :)

> # - when upgrading server from version with incompatible format, block
> #   upgrade if any postmaster is running (just like if old databases
> #   exist)
> O co w tym chodzi - jeśli jest stary format to wywali się w %pre nawet
> gdyby procesy postmastera były odpalone?

Mnie nie pytaj - ja nie znam postgresa :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost