postgres 8 z test

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 14 Lut 2005, 08:25:25 CET

On Mon, 14 Feb 2005, Jakub Bogusz wrote:
> ICKJ?

hehehe - dziwne pomysly czlowiek ma w pewnych sytuacjach zyciowych :D
Niemniej jakis ogolny mechanizm przy tego typu sytuacjach by sie
przydal... poza /dev/google "bo przestaly mi bazy/whatever chodzic"...

> Jest sprawdzanie czy nie istnieją bazy w starej wersji - jeśli są, to
> uaktualnienie się wywala.

No - to milo.

> (niestety *-module-* daje się uaktualnić z powodu niedoskonałości rpm-a,
> który powinien uwalić całą transakcję)

Jedna z wielu wad. Niestety... :-/
Pytanie czy tutaj requires_eq nie poprawiloby sytuacji?

ok - tego nie wiedzialem...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost