mozilla-firefox

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 14 Lut 2005, 22:50:51 CET

Dnia poniedziałek, 14 lutego 2005 22:28, Marcin Król napisał:
[...]
> Gdzies mi sie o oczy obilo przy pzegladaniu readme czy tez www firefoxa
> 1.0 ze tam aby jakis lang inny niz EN zaladowac, trzeba pliki jezykowe
> _podmienic_, a nie dolozyc. I faktycznie po takim zabiegu "mowi" po PL.

Podmieniłem - znaczy zainstalowałem *-lang-pl, a wywaliłem *-lang-en - nie
zadziałało. Nawet wywaliłem całą lokalną konfigurację firefox-a - też nic
nie dało. Zrobiłem strace'a - okazuje się, że owszem, otwiera plik językowy
polski, ale zaraz potem go zamyka, a na koniec próbuje na siłę otwierać
plik angielski, którego nie znajduje. I wyświetla okienko z błędem :-/ Może
coś robię nie tak. Ale, jakby nie patrzeć, robię niby dokładnie to co
należy.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\