mozilla-firefox

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 15 Lut 2005, 00:46:52 CET

On Mon, Feb 14, 2005 at 11:41:08PM +0100, Marcin Król wrote:

> Podmienic nie pakiet, ale fizycznie pliki. Zmienic tym z lang-pl nazwy i
> nadpisac nimi te z lang-en.

Ten firefox to w ogóle jakaś kpina jest.
W obecnej postaci nadaje się wyłącznie do ~ użytkownika - każdego
oddzielnie :/
lang-* kiedyś działało - choć proces zmiany był niezbyt
deterministyczny.

W 1.0 pomimo umieszczenia wygenerowanych plików
w /usr/lib/mozilla-firefox/extensions oraz pliku
/usr/lib/mozilla-firefox/components.ini (BRAK programu CLI do generowania
ich!) - przy tworzeniu nowego profilu użytkownika dalej próbuje pisać do
/usr/lib/mozilla-firefox!