mozilla-firefox

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 15 Lut 2005, 13:47:00 CET

Dnia 14-02-2005, pon o godzinie 20:45 +0100, Michał Panasiewicz
napisał(a):
> 1. błąd, nie działa wyszukiwanie wyrazu na stronie
> 2. brak polskiego jezyka

podobny temat juz był chyba.

>                                Od:
> Boski Cinek <boski_cinek w o2.pl>
>                      Odpowiedź do:
> PLD: Users list (Polish)
> <pld-users-pl w pld-linux.org>
>                               Dla:
> PLD: Users list (Polish)
> <pld-users-pl w pld-linux.org>
> Re: firefox i java
>                              Data:
> Tue, 07 Dec 2004 21:42:37 +0100
>                  Program pocztowy:
> Mozilla Thunderbird 0.7.1
> (X11/20040726)

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 12/07/2004 08:45
PM:
> "nic" czyli biała strona - the document contains no data i ciągle nic
> firefox-0.8.4 z ac

To sprobuj uzyc firefoksa 1.0 z www.firefox.pl, bo wersja z RPMow pod
PLD
jest okropna - najfajniejsze opcje nie dzialaja (wyszukiwanie, type
ahead,
dodawanie silnikow wyszukiwania i jeszcze pewnie pare innych)

podobny temat juz był chyba.

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl