./builder -r DEVEL kdelibs

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 15 Lut 2005, 14:56:21 CET

Dnia wto 15. lutego 2005 12:05, Marcin Kurzyna napisał:
[...]
> nvidia właśnie - a co można zrobić?
> w obecnej formie + x.org - definitywnie nie jest, choć wygląda momentami
> ładnie :)
Trzeba jawnie włączyć akcelerację Composite opcjami w sekcji karty. Nie mam
przy sobie swojego laptopa więc nie napiszę jak to zrobiłem, ale popatrz w
dokumentację, w opisie opcji NVidii znajdziesz. Domyślnie obsługa Composite
jest wyłączona jako "eksperymentalna".
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498