SPECS: libXau.spec - fixed x11 backond: if withput wouldn't includ...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 15 Lut 2005, 22:08:32 CET

On Tue, Feb 15, 2005 at 08:10:55PM +0100, Marcin Kurzyna wrote:

> no idea. był, źle działał to poprawiłem wg swojej wiedzy.

IIRC sprawdza pisał, że celem bconda jest zdobycie współdzielonych
libXau i libXdmcp do używania z X.org.

> mh, a nie chodzi o to żeby nie mieć X11 całkiem w systemie przy używaniu
> Xservera?

Nie rozumiem. Albo X.org, albo xlibs+xserver.
xserver IIRC się nie zbuduje z X.org (brak *.pc dla bibliotek).

Jeśli już to w X11.spec mógłby być bcond do budowania kawałków
brakujących w xlibs+xserver+xapps.