upsy fideltronik

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 15 Lut 2005, 22:07:07 CET

On Tue, 15 Feb 2005, [utf-8] Paweł Sikora wrote:
> ktos niedawno narzekal na to ze fideltronik nie udostepnia zrodel tych
> swoich programikow.

Udostępnia, ale na żądanie.

> rozmawialem z pewna dobrze poinformowana osoba i wierzcie mi, ze nie
> chcecie widziec tych zrodel. za to jak ktos jest chetny, to moze sam cos
> napisac, oto specyfiakcja:
> http://www.fideltronik.com.pl/pl_products/upsmon/appnotes/3/3.html

Wierz mi - nie chcesz tego oglądać :)

Ja to kiedyś widziałem, podesłali mi źródła. Koszmar (pomijając już fakt
windzianych końców linii...) na resorach. Zrobiłem pełne wsparcie ac/am,
żeby to się normalnie budowało, połatałem, porobiłem skrypty... dało się
to używać.
Po podesłaniu do człowieka, który się wtedy tym zajmował - nastała
cisza... a AFAIK olali wszystkie poprawki... (były w formie ładnych
patchy, na każdą rzecz osobny, plus gotowe źródłą, na wypadek jakby nie
wiedzieli co to patch...).
Nie uzyskałem też od nich żadnej informacji nt tego na jakiej licencji są
źródła i czy mogę je dalej udostępniać, także całe źródłą i poprawki
zostały u mnie na dysku (nie wiem czy gdzieś nie wywaliłem tego - ładnych
kilka lat minęło).

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost