SOURCES: X11-sparc64-v9fix.patch (NEW) sparc64 uber patch/fix

Grzegorz Piotr Jaskiewicz gj w kde.org.uk
Śro, 16 Lut 2005, 21:19:47 CET

On Tuesday 15 February 2005 20:20, Jakub Bogusz wrote:

> Niedobrze.
>
> $ sparc64-pld-linux-cpp -dM /dev/null -m32 -mcpu=v9 | grep sparc
> #define sparc 1
> #define __sparc__ 1
> #define __sparc 1
> #define __sparc_v9__ 1
>
> __sparc_v9__ nie musi oznaczać sparc64.
>
> Właściwy warunek to:
> #if defined(__sparc__) && defined(__arch64__)

Tak działało. Chwilowo sie tym nie zajmuje z powodu frustracji jakie dostarcza
mi to pudelko. Ostatnio tez wkurzył mnie błąd linkowania, ktorego nie umiem
poprawic, a ktorego tez szanowni PLDowicze nie zechcieli okrasić komentarzem.

otorz (oturz, otoz,whatever) Or shall I write .. So...
Dostaje randomiczne buserrory w trybie 64bitowym. Nie jestem w stanie
skompilowac nawet strace, bo dostaje z niego 10000 bledow. Pomijam to ze
kompilacja najmniejszej rzeczy w łańcuszku zależności zawiera mnustwo paczek,
z ktorych nie wszystkie sie kompiluja.
Proponowałbym aby ktoś kompetnentny stworzyl PORZADNEGO dzialajacego boostrapa
na sparc64, z dzialajacym glibcem, i jakims nowszym niz 3.3 gcc. Moge
testowac.

Btw, nie musisz mnie CyCować ;)

--
GJ