cvs: hk_classes

Czw, 17 Lut 2005, 08:22:33 CET

On Wednesday 16 of February 2005 18:21, Michał Łukaszek wrote:

> Rozumiem, że ma to związek z:
> TODO: patch3 should be rewritten to search for .pyc and .py not only .pyc
> and sent back

Nie, nie. Brak patch'a to moja skleroza. Już dodałem.
Patch działa, powoduje że  szuka się plików *.pyc zamiast *.py (aby ustalić
gdzie są moduły pythona), co jest specyfiką PLD.
Aby był rozsądny i nadawał do podesłania Horstowi powinien szukać najpier *.py
a potem *.pyc, czego poprawić nie umiem.

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright