SOURCES: postgresql.init - "su -" to avoid error messages "could n...

Marcin Gajda m w cs.net.pl
Czw, 17 Lut 2005, 17:32:36 CET

On Thu, Feb 17, 2005 at 10:47:18AM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> to  już było poprawione przez cd / w init skrypcie, a teraz po su - będą się
> odpalać jakieś bzdury typu fortunki (o ile się ma zainstalowane) itd z
> profile.d.
>
> Do cofnięcia IMHO.

Rzeczywiście - wszystko przez to, iż testowałem na skrpycie z ac a nie z
CVS, więc nie zauważyłem, że już poprawione.

Pozdrawiam,
--
Marcin Gajda ____ http://ustawki.net/
Linux registered user #300108 _______