Ogonki Xgl i Xkb

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Sob, 19 Lut 2005, 15:54:29 CET

Witam

No udalo mi sie wreszcie uruchomic Xgla. Skompilowalem drania z xkb, ale
niestety nie jestem w stanie wymusic na nim, zeby klawiatura generowala
polskie ogonki. Z wlaczonym xkb, alt dziala jak enter, wszystkie ogonki
to ? itd...

Co do tego xkb - niby jest opcja xkbdb do wgrywania plik bazy danych
cziocnek i xkbmap do pliku mapy, ale nie moge sie nigdzie doczytac, jak
taki plik sie robi, ani nie moge sie nigdzie doczytac, jak on powinien
wygladac. Wszedzie gdzie czytam o Xsach, to dowiaduje sie, ze z plikow
keymap korzystal sie daawno temu i jest to przestazale, ale ani slowa,
jak to dzialalo :/

No jakby to juz ruszylo, to caly srever mam skonfigurowany tak, ze rusza
mi ze startx. Jeszcze jakos sprobuje przystosowac do tego gdma, ale nie
bardzo wiem, jak ten dziala.

Pomocy z tymi ogonnkami, bo mi sie fatalnie pisze !!!

Pozdrawiam
Cz w rny