SPECS: X11-driver-firegl.spec - sources per arch - less to download

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 20 Lut 2005, 02:24:16 CET

On Sun, Feb 20, 2005 at 00:10:43 +0100, Bartosz Taudul wrote:

> Namawiasz go, żeby psuł jeszcze bardziej? :> SRPM-a powinno dać się
> przebudować z dowolną kombinacją bcondów bez konieczności dociągania
> plików.

No szczególnie jak sobie dam:

./builder -bb dupajaś.spec --without trash
          ^^^

to mi się tak powstały SRPM przebuduje;P

Już pamiętam jak mnie opera wq*, gdy chciało mi ściągać binarki dla
wszystkich arch - kończyło się ciachaniem speca.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/